Τηλεγραμματεία Ιατρείου - Κλινικής
Γραμματειακή υποστήριξη Ιατρείου απο 29 €
Τηλέφωνο εξυπηρέτησης:
2142147350
Τηλεγραμματεία Ιατρείου Κλινικής | Γραμματειακή Υποστήριξη από απόσταση
Με την απαραίτητη τεχνολογία αιχμής , άρτια καταρτισμένες γραμματείς με εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας , προσφέρουμε υπηρεσίες Τηλεγραμματείας στο Ιατρείο το Διαγνωστικο Κέντρο και την Κλινική παρέχοντας On – Line Γραμματειακή Υποστήριξη από απόσταση
Άμεση ενεργοποίηση της υπηρεσίας
- Παροχή προσωπικού/ων αριθμού/ων για την προώθηση των κλήσεών σας
- Διαχείριση όλων των κλήσεων καθημερινά από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 09:00 – 21:00 από τις γραμματείς μας πλήν των επισήμων αργιών
- Δυνατότητα διαχείρισης όλων των κλήσεων 24/7/365
- Διαχείριση όλων των κλήσεων μέσω συστήματος Voicemail κορυφαίας ψηφιακής τεχνολογίας καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή
- Ακριβή και άμεση ενημέρωση των μηνυμάτων σας, μέσω όλων των καναλιών επικοινωνίας (Τηλέφωνο, Fax, Mail, Sms, Web)
- Μαζική αποστολή μηνυμάτων (Sms)
- Ηχογράφηση συνομιλίας με ενημέρωση του καλούντα ότι η κλήση του καταγράφεται βάση Νόμου
- Δυνατότητα προσαρμογής υπηρεσιών με βάση τις ανάγκες του εκάστοτε Ιατρείου / Διαγνωστικού Κέντρου / τμήμα Κλινικής (Customized Service Support)
- Αμεση σύνδεση (transfer) του καλούντα σε προκαθορισμένο από τον Ιατρό αριθμό τηλεφώνου (κινητό ή σταθερό)
Διαχείριση των ραντεβού σας του Ιατρείου σας
1. Online διαχείριση ατζέντας ραντεβού (προβολή & επεξεργασία )
2. Καταχώρηση νέων ραντεβού ή επαναπρογραμματισμό υφισταμένων
Αμεση καταχώριση σε εφαρμογή (Crm) του Ιατρείου / Διαγνωστικού Κέντρου / τμήμα Κλινικής
- Δυνατότητα επιλογής ηχητικού μηνύματος κατά την υποδοχή των κλήσεων (Voicemail) ,ανάλογα με τις ανάγκες του Ιατρείου όπως αναφέρονται παρακάτω επί μέρους ή συνδυαστικά :
- Απλό ηχητικό μήνυμα (φράση χαιρετισμού/ώρες λειτουργίας/πληροφορίες ή ενημέρωση).
- Κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες δρομολόγηση της κλήσης, είτε στην Γραμματειακή υποστήριξη είτε και σε συγκεκριμμένο τηλέφωνο του Ιατρείου / Διαγνωστικού Κέντρου / τμήμα Κλινικής , διεπιλογικά από το τηλέφωνο του ασθενούς.
- Κατά τις μη εργάσιμες ώρες, καταγραφή ηχητικού μηνύματος του καλούντα με δύο ( 2 ) εναλλακτικούς τρόπους ενημέρωσης του Ιατρού:
- Είτε με αποστολή ηχητικού αρχείου μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail),
- Είτε με απευθείας ακρόαση του ηχητικού μηνύματος από τον Ιατρό με σύνδεση στη φωνητική του θυρίδα
3. Απ’ ευθείας σύνδεση (transfer) σε προκαθορισμένο από τον Ιατρό αριθμό, ο οποίος δεν είναι αναγκαίο να κοινοποιηθεί στον ασθενή
Δωρεάν online ενημέρωση των μηνυμάτων σας
- Δωρεάν αρχειοθέτηση όλων των μηνυμάτων-κλήσεων που έχετε δεχθεί
- Δωρεάν πρόσβαση όλο το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο από οποιοδήποτε υπολογιστή
- Δωρεάν αναλυτική κατάσταση όλων των χρεώσιμων κλήσεων με την έκδοση του τιμολογίου